Over Luminus PartnertoolWat indien een partner ons contacteert met een technische error?Werkt de Partnertool ook offline?Op welke toestellen en browsers werkt de Partnertool?Hoe kunnen we zien of een partner al een sleutel gekregen heeft en dus met de Partnertool werkt?VerhuizenOp welke velden staat een kwaliteitscheck?Wat gebeurt er zodra een contract “verzonden is”?Welk telefoonnummer gebruik ik in de Partnertool?Kan ik ook nieuwe aansluitingen registreren?Ik heb een digitale meter? En zonnepanelen?Kan ik nog wijzigingen aanbrengen in een contract?Kan een sales adviseur een contract aanmaken in de Partnertool?Overzicht contractenKan het Service Team de contracten van de partners raadplegen?Kan een sales adviseur alle contracten van alle partners opzoeken?Kan ik de wijzigingen direct zien indien ik een partner aan het begeleiden ben bij het invullen van een contract?Gebruikersbeheer (partner zone)Hoe krijgt een partner de eerste keer toegang tot de Partnertool? Hoe help je partners verder die naar een sleutel vragen?